Το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών είναι ένα δυναμικό, διεθνώς καταξιωμένο τμήμα, πρωτοπόρο στην έρευνα και στην εκπαίδευση. Η προσήλωση του Τμήματος στην αριστεία αποτυπώνεται στο αξιόλογο ερευνητικό έργο του ακαδημαϊκού προσωπικού και στην επαγγελματική καταξίωση των αποφοίτων του. Στόχος του νέου, πλήρως αναβαθμισμένου και σύγχρονου προγράμματος σπουδών είναι η άρτια κατάρτιση και η πολύπλευρη ανάπτυξη των φοιτητών σε τομείς αιχμής για την εξασφάλιση άριστων προοπτικών σταδιοδρομίας στη σημερινή "ψηφιοποιημένη" οικονομία. Οι φοιτητές του Τμήματος αποκτούν ισχυρές βάσεις στον ευρύτερο χώρο των διοικητικών και οικονομικών επιστημών και προηγμένες γνώσεις σε θέματα μάρκετινγκ και επιχειρησιακής επικοινωνίας. Οι ισχυροί δεσμοί του Τμήματος με την αγορά και τις επιχειρήσεις, η δυνατότητα πρακτικής άσκησης σε εταιρίες και οργανισμούς, οι ευκαιρίες κινητικότητας μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων και η καλλιέργεια διαπροσωπικών δεξιοτήτων όπως η επίλυση προβλημάτων, η κριτική σκέψη, η αποτελεσματική συνεργασία με άλλους, η λήψη αποφάσεων, η ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων, η δημιουργικότητα και η ομαδικότητα ενισχύουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των αποφοίτων στην αγορά εργασίας.
Το έτος 2023 συμπληρώνονται 30 χρόνια από την ίδρυση του Τμήματος. Για τον εορτασμό του εν λόγω γεγονότος, προγραμματίζουμε μια επετειακή εκδήλωση η οποία θα λάβει χώρα τη Δευτέρα 29 Μαΐου 2023 με ώρα έναρξης 18:30 στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού. Βασικοί στόχοι της εκδήλωσης αποτελούν η σύνδεση του παρελθόντος με το παρόν και το μέλλον καθώς η ανταλλαγή απόψεων, εμπειριών και η δικτύωση (networking) μεταξύ διαφορετικών κοινών όπως απόφοιτοι του τμήματος, στελέχη της αγοράς, εκπρόσωποι επαγγελματικών φορέων, φοιτητές και εκπαιδευτικό προσωπικό μέσα από μια σειρά διαφορετικών δραστηριοτήτων και ενεργειών.
Θα είναι ιδιαίτερη χαρά και τιμή για εμάς να τιμήσετε την εκδήλωσή μας με την παρουσία σας.
Με τιμή,
Κωνσταντίνος Ήντουνας
Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας