Skip to main content

Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας

Όραμα του Τμήματος

Ένα ανθρωποκεντρικό και εξωστρεφές τμήμα που συνεισφέρει στην ελληνική κοινωνία και οικονομία και στην επιστήμη μέσω της αριστείας στην εκπαίδευση και στην έρευνα.

Αξίες του Τμήματος

  • Αξιοκρατία και Δικαιοσύνη
  • Εργατικότητα και Αποτελεσματικότητα
  • Εντιμότητα και Ειλικρίνεια
  • Σεβασμός
  • Συνεργατικότητα και Ομαδικό Πνεύμα

Αποστολή του Τμήματος

Επιδίωξη του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας είναι να λειτουργεί ως κέντρο ακαδημαϊκής αριστείας. Προσπαθεί να ανταποκρίνεται συνεχώς στις σύγχρονες επιστημονικές εξελίξεις και στις απαιτήσεις της οικονομίας για εξειδικευμένα στελέχη με υψηλού επιπέδου επιστημονική κατάρτιση. Παρουσιάζει με υπερηφάνεια ένα ασυνήθιστα πλούσιο ερευνητικό έργο σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, το οποίο συναγωνίζεται συναφή τμήματα πολύ γνωστών πανεπιστημίων της αλλοδαπής και αποτελεί την καλύτερη απόδειξη για την ποιότητα του.

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών διαθέτει 3 σχολές, 8 τμήματα, και 29 Μεταπτυχιακά Προγράμματα από τα οποία ήδη τα 8 είναι αγγλόφωνα. Διαθέτει επίσης 33 ερευνητικά εργαστήρια.

Ακλόνητος στρατηγικός στόχος του Πανεπιστημίου είναι η ενεργή συμμετοχή στο διεθνές ακαδημαϊκό περιβάλλον, η ανάπτυξη διεθνών συνεργασιών κύρους και γενικά η ενίσχυση του διεθνούς αντίκτυπου και αναγνώρισής του μέσω της αριστείας στην έρευνα και την εκπαίδευση.

Διεθνής Αναγνώριση

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών έχει ιστορικά καταξιωθεί στη συνείδηση της ακαδημαϊκής κοινότητας, των φοιτητών και της κοινωνίας ως κορυφαίο Ελληνικό Πανεπιστήμιο στους τομείς τους οποίους αυτό θεραπεύει. Σε διεθνές επίπεδο, αταλάντευτος στρατηγικός στόχος του Πανεπιστημίου είναι η ενεργή συμμετοχή του στο παγκόσμιο ακαδημαϊκό περιβάλλον, η ανάπτυξη διεθνών συνεργασιών υψηλού κύρους και η εν γένει ενδυνάμωση της διεθνούς απήχησης και αναγνωρισιμότητάς του μέσω της αριστείας στην έρευνα και την εκπαίδευση. Πιστό στις αξίες αυτές, το ΟΠΑ συμμετέχει σε πληθώρα διεθνών οργανισμών και διεθνών κατατάξεων ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης με σκοπό τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών και την ενίσχυση της διεθνούς αναγνωρισιμότητας του ιδρύματος.