Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας
Όραμα του Τμήματος
Αξίες του Τμήματος
- Αξιοκρατία και Δικαιοσύνη
- Εργατικότητα και Αποτελεσματικότητα
- Εντιμότητα και Ειλικρίνεια
- Σεβασμός
- Συνεργατικότητα και Ομαδικό Πνεύμα
Αποστολή του Τμήματος
Επιδίωξη του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας είναι να λειτουργεί ως κέντρο ακαδημαϊκής αριστείας. Προσπαθεί να ανταποκρίνεται συνεχώς στις σύγχρονες επιστημονικές εξελίξεις και στις απαιτήσεις της οικονομίας για εξειδικευμένα στελέχη με υψηλού επιπέδου επιστημονική κατάρτιση. Παρουσιάζει με υπερηφάνεια ένα ασυνήθιστα πλούσιο ερευνητικό έργο σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, το οποίο συναγωνίζεται συναφή τμήματα πολύ γνωστών πανεπιστημίων της αλλοδαπής και αποτελεί την καλύτερη απόδειξη για την ποιότητα του.
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών διαθέτει 3 σχολές, 8 τμήματα, και 29 Μεταπτυχιακά Προγράμματα από τα οποία ήδη τα 8 είναι αγγλόφωνα. Διαθέτει επίσης 33 ερευνητικά εργαστήρια.
Ακλόνητος στρατηγικός στόχος του Πανεπιστημίου είναι η ενεργή συμμετοχή στο διεθνές ακαδημαϊκό περιβάλλον, η ανάπτυξη διεθνών συνεργασιών κύρους και γενικά η ενίσχυση του διεθνούς αντίκτυπου και αναγνώρισής του μέσω της αριστείας στην έρευνα και την εκπαίδευση.