1oς Διαγωνισμός Εμπειρίας Πελάτη Φυσικού & Ηλεκτρονικού Καταστήματος
Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (Ε.Σ.Α.) και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ο.Π.Α.), εγκαινίασαν τον 1ο Διαγωνισμό Εμπειρίας Πελάτη, με στόχο την ανάδειξη και βράβευση των επιχειρήσεων εκείνων που βάζουν στο επίκεντρο τον καταναλωτή και προσφέρουν εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες τους μέσα από τα φυσικά και ψηφιακά (online & offline) καταστήματά τους.
Ο Διαγωνισμός αποτελεί συνέχεια του ιστορικού διαγωνισμού βράβευσης καλύτερης βιτρίνας του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών προσαρμοσμένου στα νέα δεδομένα της εποχής, που απαιτούν επικέντρωση στην εμπειρία πελάτη και στη συνύπαρξη φυσικής και ψηφιακής εμπειρίας (online & offline).
Ο Διαγωνισμός υιοθετήθηκε στο πλαίσιο διδασκαλίας των μαθημάτων του τμήματος : Μάρκετινγκ Υπηρεσιών με επιβλέπουσα την Επίκουρη Καθηγήτρια κα Καλυψώ Καραντινού και Σχεδιασμός & Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών με επιβλέποντα τον Επίκουρο Καθηγητή κ. Δημήτριο Δρόσο.
Συμμετείχαν και διακρίθηκαν φοιτητές του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας.
Διάκριση φοιτήτριας Μ&Ε: 24ος Φοιτητικός Διαγωνισμός Economia
Η Βασιλική Λιόντου φοιτήτρια του τμήματός μας διακρίθηκε με το 3ο βραβείο στον 24ο Φοιτητικό Διαγωνισμό του Ομίλου Economia με Θέμα «Το αύριο της Ελληνικής Ναυτιλίας».
Η εργασία της πραγματεύεται:
α)Τις προκλήσεις και τις απειλές που αντιμετωπίζει το μέλλον της ναυτιλίας, όπως τις γεωπολιτικές μεταβολές, τα μη επανδρωμένα πλοία, τις αλλαγές στην εφοδιαστική αλυσίδα, τη συμμόρφωση με τα περιβαλλοντικά πρότυπα του IMO και τα φιλικά προς το περιβάλλον πλοία, τα πλοία που φέρουν ελληνική σημαία και το μοντέλο διαχείρισης των εταιρειών.
γ) Τα βήματα που πρέπει να γίνουν ώστε να ενισχυθεί η συμβολή της ελληνικής ναυτιλίας στη μελλοντική ανάπτυξη της χώρας, τα οποία είναι μία μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή πολιτική της Ελλάδας, η θέσπιση ενός ανταγωνιστικού πλαισίου για την προσέλκυση ναυτιλιακών δραστηριοτήτων, η ορθή διαχείριση της ακτοπλοϊας, η ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, η αναζωογόνηση στη ναυπήγηση πλοίων, η εκπαίδευση και το R&D.
Διαγωνισμός Δοκιμίων "Κ"
Η «Καθημερινή» διοργάνωσε τον Φεβρουάριο 2018 ένα φοιτητικό Διαγωνισμό δοκιμίων με θέμα την επιχειρηματικότητα, σε συνεργασία με τέσσερα πανεπιστημιακά ιδρύματα, το «Επιχειρώντας στην Ελλάδα», στον οποίο βραβεύθηκε το δοκίμιο της φοιτήτριας του τμήματος μας, Σοφίας Τσαρούχα, με τίτλο «Η ευκαιρία της κρίσης: Never let a serious crisis go to waste». Κατά την ανακοίνωση της βράβευσης ενημερωθήκαμε ότι θα ακολουθούσε και δημοσίευση του δοκιμίου σε φύλλο της εφημερίδας.
Διαβάστε παρακάτω μία μικρή συνέντευξη που μας παραχώρησε η Σοφία Τσαρούχα.
Πως ανέπτυξες το συγκεκριμένο θέμα;
Το ανέπτυξα επισημαίνοντας την κρίσιμη επίδραση (και αλληλεπίδραση) του κράτους με την επιχειρηματικότητα, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα και το ρόλο της κρίσης της ελληνικής οικονομίας ως παράγοντα που μπορεί να δράσει καταλυτικά για την οικοδόμηση ενός νέου και βιώσιμου παραγωγικού μοντέλου.
Πόσο χρόνο δούλεψες;
Όπως σε όλα τα project, περισσότερο χρόνο χρειάστηκα για τη σύλληψη της ιδέας και του σχεδιασμού της δομής και του περιεχομένου του άρθρου, παρά για την αποτύπωση του στο χαρτί.
Πως αισθάνεσαι μετά από αυτή τη διάκριση;
Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα ότι το δοκίμιο μου θα διακριθεί, εξαιτίας του υψηλού ανταγωνισμού που ξέρω ότι υπάρχει στο Πανεπιστήμιο μας, αφού το επίπεδο των φοιτητών του είναι πολύ υψηλό και η συμμετοχή σε τέτοιους διαγωνισμούς είναι όχι μόνο αυξημένη, αλλά και πολύ ποιοτική. Αυτό, άλλωστε, καθιστά και τη διάκριση μου σημαντική, ενώ είμαι ιδιαίτερα ευγνώμων και για τα εφόδια που έχω λάβει κατά τη φοίτηση μου στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του ΟΠΑ, που συνέβαλαν καθοριστικά στη διάκριση αυτή.
Πρώτο Βραβείο στα Ermis Awards 2015 για ομάδα φοιτητών του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας
Την πρώτη θέση στο φοιτητικό διαγωνισμό Ermis Young Talents Contest κατέκτησε μια από τις ομάδες του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ. Στα πλαίσια των 26ων Ermis Awards, ο διαγωνισμός αφορούσε φοιτητές που θέλουν να γνωρίσουν το χώρο της επικοινωνίας και να δείξουν το ταλέντο τους.
Η νικήτρια ομάδα αποτελείται από τους φοιτητές Γιάννη Γιάτα, Δαμιανό Ερωτοκρίτου, Γεώργιο-Ανάργυρο Καψάσκη και Δημήτρη Μαυρογιάννη. Σκοπός του διαγωνισμού ήταν η ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μέσω μιας Emoji εφαρμογής για κινητές συσκευές.
Την Τρίτη 8 Μαρτίου 2016, ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής και Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece Ιωσήφ Πάρσαλης, στην απονομή του βραβείου δήλωσε χαρακτηριστικά: «Όλες οι ομάδες είχαν πολύ ωραίες ιδέες και δούλεψαν σκληρά. Όμως, η ομάδα που διαλέξαμε, είδε την Ελλάδα με μια πιο φρέσκια ματιά και δημιούργησε ένα ολοκληρωμένο concept. Είχαν μια εξαιρετική ιδέα το OhMyGreece.». Στο διαγωνισμό συμμετείχαν 9 ομάδες φοιτητών προερχόμενες από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Deree, το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Πανεπιστήμιο Πειραιά και το ΤΕΙ Αθηνών.
Τα Ermis Awards είναι το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της επικοινωνίας στην Ελλάδα και διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Ένωση Διαφημιστικών Εταιριών Ελλάδος. Σκοπός τους είναι η ανάδειξη των πιο δημιουργικών Διαφημιστικών Έργων, Παραγωγών Διαφημιστικών Ταινιών, Μουσικής και Εκδηλώσεων, Προγραμμάτων Δημοσίων Σχέσεων, Προγραμμάτων Άμεσου Marketing, Προγραμμάτων δημιουργικής χρήσης των ΜΜΕ, Έργων στο Digital.
Η αποστολή της Marketing Greece στο ευρύτερο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό, είναι η αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του επισκέπτη στην Ελλάδα, εδραιώνοντάς τη ως προτιμητέο προορισμό σε αγορές-στόχους.
Διάκριση Φοιτητών του τμήματος στον 19ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό του oμίλου Economia
Με θέμα «Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στην Οικονομία» ολοκληρώθηκε, με την απονομή των βραβείων του, ο 19ος Φοιτητικός Διαγωνισμός του ομίλου Economia, υπό την αιγίδα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στο διαγωνισμό συμμετείχαν φοιτήτριες και φοιτητές από 50 ΑΕΙ και ΤΕΙ από όλη την Ελλάδα. Ανάμεσα τους διάκριση έλαβαν τρεις φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών δύο εκ των οποίων είναι φοιτητές του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας.
Βραβευμένες Ατομικές εργασίες
1ο Βραβείο
Αλέξανδρος Φράγκος - Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
4ο Βραβείο
Χρυσόστομος Νικολάου - Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Βραβευμένες Ομαδικές εργασίες
3ο Βραβείο
Ειρήνη Μαλλιαράκη - Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Στην τελετή παραβρέθηκε ο Πρύτανης του ΟΠΑ Καθηγητής κ. Κ. Γάτσιος, ο οποίος ευχήθηκε στους νικητές του Διαγωνισμού να αποδείξουν ότι η νεότερη γενιά μπορεί να δημιουργήσει κάτι καλύτερο.
Παγκόσμια διάκριση καθηγητών
Μεγάλη επιτυχία για το επιστημονικό δυναμικό του τμήματος, του οποίου 2 μέλη συγκαταλέγονται στους κορυφαίους επιστήμονες σε όλον τον κόσμο.
Συγκεκριμένα, η Καθηγήτρια Μαρία Βακόλα και ο Καθηγητής Διονύσιος Σκαρμέας αναγνωρίσθηκαν ως κορυφαίοι επιστήμονες με βάση την έρευνα «Data for Updated science-wide author databases of standardized citation indicators» 2020, που δημοσιεύτηκε από ομάδα Καθηγητών του Stanford University της Αμερικής και αναφέρεται στους κορυφαίους επιστήμονες βάσει του επιστημονικού τους έργου το 2019.
Η αξιολόγηση βασίστηκε στον αντίκτυπο του ερευνητικού τους έργου τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο και συγκεκριμένα στις αναφορές που έλαβαν σύμφωνα με τη βάση δεδομένων Scopus σε ένα σύνολο 22 επιστημονικών πεδίων και 176 υπο-πεδίων.
A for Athens team
H «A for Athens team» (Παναγιωτοπούλου Μαρίνα, Παπανικολάου Γιάννης, Σίνης Στέφανος- φοιτητές του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) έφερε στη χώρα μας δύο παγκόσμια βραβεία! Μετά από έξι δημιουργικούς μήνες προετοιμασίας παρουσίασε το καινοτομικό της concept προϊόντος στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού Μάρκετινγκ και Καινοτομίας «L’Oreal Brandstorm 2013» στο Παρίσι και... οι φοιτητές μας κέρδισαν τις εντυπώσεις κατακτώντας τη δεύτερη θέση ανάμεσα σε 40 εξαιρετικά σκληρούς ανταγωνιστές που εκπροσωπούσαν χώρες από όλο τον κόσμο!
Όμως η ομάδα είχε ήδη ένα βραβείο στα χέρια της, καθώς λίγες μέρες πριν αποχωρήσει για το Παρίσι είχε φέρει τη χώρα μας στην πρώτη θέση παγκοσμίως, κερδίζοντας με τη φωτογραφία που βλέπετε, το βραβείο People’s Choice Award- Social Media Campaign του διαγωνισμού… Συγκεντρώνοντας περισσότερα από 19.500 like στο Facebook μόλις σε 4 ημέρες προσπέρασε 32 χώρες, με πολλαπλάσιο πληθυσμό και διείσδυση Facebook από την Ελλάδα.
Οι A for Athens μας είπαν:
«Το θέλαμε, το αγαπήσαμε, το πιστέψαμε... τα καταφέραμε!»